Mikrotekstipuhelimet

 

Mikä on mikrotekstipuhelin? Mikrotekstipuhelin on PC-pohjainen ratkaisu, jonka tarkoituksena on antaa mahdollisuus tekstipuheluihin, kuvapuheluihin, etätulkkaukseen ja kommunikointiin internetin välityksellä. Laite voi olla joko kannettava tai ns. pöytäkone asiakkaan tarpeista riippuen.

Laite toimitetaan niin, että laitteeseen on asennettu edellä mainittuun käyttöön tarvittavat ohjelmistot.

Asiakas vastaa itse laitteen suojaamiselta viruksilta ja haittaohjelmilta.

Laitteen vuokraan sisältyy laitteen ja ohjelmien lisäksi normaalista käytöstä aiheutuvien vikojen korjaaminen yrityksessämme.

 

Kysymyksiä ja vastauksia

Mistä saan laitteen?

Voit saada laitteen käyttöösi anomalla oman kuntasi sosiaalitoimiston vammaispalvelusta maksusitoumuksen.

Osoitteeni muuttui. Mitä teen?

Jos muutat toiselle paikkakunnalle, ilmoita aina uusi osoite ja ano mahdollisimman pian uusi mikrotekstipuhelinpäätös / maksusitoumus sosiaalitoimistolta.

Jos tietokoneessa on vikaa, saanko apua?

Ota kaikissa tietokoneen ongelmatapauksissa aina ensin yhteyttä Janneen:

janne.raatikainen@kl-support.fi
+358 45 1323 311 (myös WhatsApp)
Skype: kl.support.oy

Kuuluuko virustorjuntaohjelma vuokraan?

Asiakas vastaa itse virustorjuntaohjelman hankkimisesta ja sen päivityksestä, samoin muista lisäohjelmista.

Jos koneeni ei ole vuokrattu KL Supportilta, saanko kuitenkin tuoda sen teille korjattavaksi?

Kyllä saat, maksat itse korjauksesta hinnaston mukaisesti.